Problemen met het inloggen in de app
Incident Report for Tellow B.V.
Resolved
Het probleem met inloggen is opgelost voor de iOS en Android app
Posted Jul 10, 2020 - 16:30 CEST
Monitoring
A fix has been implemented and we are monitoring the results.
Posted Jul 10, 2020 - 16:05 CEST
Update
We've launched an update to our Android app with a fix. Please update your Tellow Android app.

We've submitted a new version of our iOS app to Apple, which is now in review. We expect the update to be available today or tomorrow.
Posted Jul 06, 2020 - 08:27 CEST
Update
Onze certificaatbeheerder Cloudflare heeft een vereist certificaat plotseling ingetrokken waardoor er geen veilige verbinding in de apps gestart kunnen worden. Onze apps zijn zo gemaakt dat deze alleen werken op het hoogste beveiligingsniveau.

We zijn aan het onderzoeken of we het certificaat kunnen herstellen en/of een andere manier van inloggen mogelijk kunnen maken.
Posted Jul 05, 2020 - 16:30 CEST
Identified
Er zijn momenteel problemen bij het inloggen in de Tellow iOS en Android app. De Tellow web versie werkt wel. We zijn het aan het onderzoeken.
Posted Jul 05, 2020 - 14:24 CEST
This incident affected: Apps (Tellow iOS app, Tellow Android app).