Problemen met het uploaden van bestanden
Incident Report for Tellow B.V.
Resolved
Goed nieuws! We hebben zojuist een nieuwe versie live gezet en het probleem is opgelost.

Onze excuses voor het ongemak.

Groet,
Team Tellow
Posted Oct 01, 2021 - 11:10 CEST
Identified
We hebben inmiddels de oorzaak gevonden en zijn bezig met de oplossing
Posted Oct 01, 2021 - 10:39 CEST
Update
We are continuing to investigate this issue.
Posted Sep 30, 2021 - 23:03 CEST
Investigating
We ervaren momenteel een storing met het uploaden van bestanden. Hierdoor kan het zijn dat je tijdelijk geen bestanden kan uploaden. We zijn druk bezig met het zoeken naar de oorzaak en houden je op de hoogte van de ontwikkelingen.

Onze excuses voor het ongemak.
Posted Sep 30, 2021 - 22:59 CEST
This incident affected: Hosting (Google Cloud Platform Google App Engine, Google Cloud Platform Google Cloud SQL, Google Cloud Platform Google Kubernetes Engine, Google Cloud Platform Google Cloud Storage), Core services (Tellow backend), and Apps (Tellow iOS app, Tellow Android app).