Rabobank transacties momenteel niet live in Tellow
Incident Report for Tellow B.V.
Resolved
This incident has been resolved.
Posted Mar 24, 2020 - 08:22 CET
Monitoring
De storing is in samenwerking met Rabobank verholpen en nieuwe banktransacties zullen in de loop van de dag weer in Tellow zichtbaar zijn. Wij werken met een queueing systeem, dit houdt in dat transacties één voor één worden afgehandeld. Het kan dus even duren voordat jouw banktransacties daadwerkelijk zichtbaar zijn in je account.
Posted Mar 23, 2020 - 10:11 CET
Identified
Er is momenteel een storing tussen Rabobank en Tellow. Dit lijdt ertoe dat je momenteel niet je nieuwe banktransacties in Tellow ziet. De oorzaak hiervan is een update van een certificaat. We weten waar het probleem zit en zijn met Rabobank bezig om het op te lossen. De verwachting is dat maandag alles weer werkt zoals het hoort. Excuses voor het ongemak.
Posted Mar 20, 2020 - 19:00 CET
This incident affected: Core services (Tellow backend) and Apps (Tellow iOS app, Tellow Android app, Tellow Time iOS app).